Onze klanten
Hieronder vindt u enkele referenties van onze klanten voor wie wij hebben gewerkt:
"Met een groep jong professionals van Essent hebben we de workshop etiquette met heel veel plezier bijgewoond. Heleen wist de omgangsvormen en de tafelmanieren op een erg leuke en luchtige manier over te brengen. Met het typetje wat Heleen ook neerzet hebben we voornamelijk erg veel gelachen. Op het gebied van zakelijke kleding heeft ze ons tevens veel bij kunnen brengen. Al met al heel bruikbaar en toepasbaar! En doordat ze het zo luchtig en grappig overbrengt is het ook een ontzettend leuke dag geweest waar iedereen het dagen later nog over had!"
Groeten,
Ilse Marsman en Charlotte Halbe
Project Anders werken S&V Essent
"Interesting and beneficial course, it enriched me a lot personally and culturally. Heleen is excellent and attentive teacher with rare passion for upgrading people culturally, especially in etiquette.I liked the meetings and enjoyed them, whould recommend to everybody. "
Best regards and hope to see you later.
Dima Kurovsky, International grain trader.
Nidera
"Heleen,
Alle lof en complimenten voor jou! Ik denk dat ik hiermee ook voor het gehele Sales Team mag spreken. We hebben ongelooflijk leuke reacties gehad van iedereen! Dat zegt al genoeg! Je verstaat de kunst om op een uitermate charmante en plezierige manier ons de etiquette bij te brengen. Je gaf al aan in je voorbereiding voor deze avond dat het niet alleen ‘netjes’ is als je weet ‘hoe het hoort’ maar dat het jezelf ook een comfortabel gevoel geeft om te weten hoe het hoort. Dat is je uitstekend gelukt en dat is ook de manier waarop iedereen aan deze avond terug denkt!"
Dank je wel.
Jolanda Wijnbergen.
Achmea
"Een inspirerende avond waarbij een heerlijk 5 gangen diner en een goed glas wijn worden afgewisseld met veel wijze lessen over hoe wij Dames en Heren ons in de omgang (en met name tijdens de maaltijd) behoren te gedragen. De avond wordt luchtig in een ‘koninklijke sfeer’ neergezet en door slimme technologie wordt ervoor gezorgd dat zelfs de kleinste details van de ‘hoe het hoort’ tafelmanieren niet worden gemist. Een enorm leuke informele avond, waar je nog lange tijd met veel plezier aan terugdenkt. Groot Compliment!"
Cees van Halen.
Partners for Innovation BV / aHa Group BV, Den Haag
"Veel is bekend; het meeste niet. Etiquette neigt naar 'gedateerd' maar is feitelijk van elk moment. Een jas, geen das, een rok of geen hak. Etiquette geeft je houvast vanuit 'wat hoort. Je, jij, jullie of u? Heleen weet je fijnzinnig te attenderen op zakelijke en sociale omgangsvormen".
Albert Koobs.
Commercieel Manager Yacht b.v.
Mijn reactie op jullie inspirerende cursus:
"Bij Zevij als inkooporganisatie wordt voortdurend onderhandeld met leveranciers. Daarbij draait het om goede onderhandelingsresultaten. Hierbij gaat het om de inhoud en niet om de verpakking (lees omgangsvorm cq. kleding), zo luidt onze 'nuchtere' instelling. Jij liet ons zien dat de 'verpakking' wel degelijk de inhoud beïnvloedt. Hiermee werd voor ons duidelijk dat de verpakking wel degelijk relevant is voor het bereiken van een goed onderhandelingsresultaat".
Bedankt hiervoor.
Marc de Dobbelaere,
directeur Zevij BV
"Sinds de voordacht van Heleen heb ik niet alleen geleerd hoe ik me beter kan kleden, maar begrijp ik ook waarom een bepaalde kledingstijl beter past dan een andere in een specifieke sociale context".
Prof. Dr. W.J.M.I. Verbeke.
Hoogleraar Sales en Account Management Erasmus Universiteit Rotterdam
"Ernst & Young offers the high-quality learning and development solutions that help our employees develop the competencies they need to grow, succeed, and deliver the seamless, consistent, high-quality service our clients expect worldwide.
In 2008 Ernst & Young several organized training sessions for new joiners in assurance practices across Central European area. The training was held in the Netherlands, and the Etiquette FUNdament company was selected as a provider of the evening social program 'Etiquette dinner'.
During the time of our cooperation with Etiquette FUNdament, our employees gained knowledge of etiquette rules having fun in a friendly and relaxed atmosphere. Learning through playing and sometimes exaggerating the reality for better understanding, is Etiquette FUNdament’s competitive advantage. Furthermore, the constant interaction with the audience and multicultural attitude allowed them to get a high level of involvement and participation. Etiquette FUNdament has proved itself to be a professional team of creative and artistic people, whose flexible and client-oriented approach made our cooperation very successful".
Armina Sepic | Manager | EMEIA Learning and development
"Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie geweldige inbreng. Te horen aan de reacties tijdens jullie act en erna was het geslaagd. Ik persoonlijk vond het erg grappig én leerzaam. Vandaag werd er nog over gesproken op kantoor".
Mevrouw Van Wetten.
RWV Advocaten, Leiden
"Etiquette, als gezien onder de huidige jeugd heeft zo ongeveer dezelfde essentie als hyves voor een oma van 92. Met anderen woorden, vol onwetendheid en vooroordelen die niet altijd even goed geplaatst zijn.
Het is dan aan de mensen aan de andere kant, om ons meer inzicht te geven in dat ene onderwerp waarin wij een berg aan vooroordelen aan gekoppeld hebben. In die zin heeft u met uw kennis en inzicht naar mijn mening uw taak meer dan overtroffen. Wat ik u probeer te zeggen is dat u een vrouw bent met veel kwaliteiten die velen onder ons kwijt zijn geraakt.
Inmiddels is de training compleet en ben ik afgestudeerd voor mijn Masters. Nu dat deel compleet is richt ik me op het volgende: "Work makes free" they used to say, I am about to find that out Wens u een prettige dag toe".
Met vriendelijk groet,
David Grigoryan
Young Potential, Professional Capital & Catch your Talent